Hyppää sisältöön
Kieli Kieli
suomi suomi English English
1191470
Kirja:Unentaidot : löydä uni ilman lääkkeitä:2020:5. uudistettu painos. Unentaidot : löydä uni ilman lääkkeitä
Loading...
Tekijä: Pihl, Susan, kirjoittaja
Lisätekijä: Aronen, Anna-Mari, kirjoittaja
Julkaisuvuosi: 2020
Kieli: suomi
Hyllypaikka: 59.33 PIH
Aineistolaji: Kirja
Painos: 5. uudistettu painos.
Kategoria: Tietokirjallisuus
Kustantaja: Helsinki : Duodecim, [2020] : Tallinna : Printon, 2020.
ISBN: 978-952-360-017-1 nidottu
Huomautus:
OSA I: Unesta ja unettomuudesta -- 1 Mitä uni on ja miksi meidän pitää nukkua? -- 2 Unettomuus -- 3 Unilääkkeet -- 4 Unettomuuden kehät -- 5 Ajatukset -- 6 Tunteet -- 7 Arvot ja tarkoitukset -- OSA II: Unettomuuden hoito -- 8 Unettomuuden hoito -- 9 Unen huolto ja rentoutuminen -- 10 Minkälaista unesi on? -- 11 Unenhuoltokeinot -- 12 Unen rytmittäminen -- 13 Rentoutuskeinot -- OSA III: Ajatukset, tunteet ja tietoinen läsnäolo -- 14 Ajatusten ja tunteiden säätely -- 15 Tietoinen läsnäolo -- 16 Kognitiivinen hypnoterapia -- OSA IV: Yleisiä ohjeita -- 17 Yleisiä ohjeita -- 18 Muita menetelmiä -- 19 Miten onnistun muutoksessa? -- 20 Mielen hallinnan harjoituksia -- 21 Mitä asioita olet onnistunut toteuttamaan? -- OSA V: Yleisimmät unihäiriöt -- 21 Yleisimmät unihäiriöt -- Kirjallisuutta
Kohde: Aikuiset
Sarja: Onni-sarja
Lisätietoja: 312 sivua : kuvitettu ; 20 cm ; nide
Muut aineistolajit
Kirja:Unentaidot : löydä uni ilman lääkkeitä:2015:3. uud. p.
Hyllyssä: 1
Lainattu yhteensä: 7
Lainattu tänä vuonna: 7
Varauksia: 2
Kuvaus:
OSA I: Unesta ja unettomuudesta -- 1 Mitä uni on ja miksi meidän pitää nukkua? -- 2 Unettomuus -- 3 Unilääkkeet -- 4 Unettomuuden kehät -- 5 Ajatukset -- 6 Tunteet -- 7 Arvot ja tarkoitukset -- OSA II: Unettomuuden hoito -- 8 Unettomuuden hoito -- 9 Unen huolto ja rentoutuminen -- 10 Minkälaista unesi on? -- 11 Unenhuoltokeinot -- 12 Unen rytmittäminen -- 13 Rentoutuskeinot -- OSA III: Ajatukset, tunteet ja tietoinen läsnäolo -- 14 Ajatusten ja tunteiden säätely -- 15 Tietoinen läsnäolo -- 16 Kognitiivinen hypnoterapia -- OSA IV: Yleisiä ohjeita -- 17 Yleisiä ohjeita -- 18 Muita menetelmiä -- 19 Miten onnistun muutoksessa? -- 20 Mielen hallinnan harjoituksia -- 21 Mitä asioita olet onnistunut toteuttamaan? -- OSA V: Yleisimmät unihäiriöt -- 21 Yleisimmät unihäiriöt -- Kirjallisuutta.
Unentaidot - Löydä uni ilman lääkkeitä sopii unettomuudesta kärsiville ja kaikille huonosti nukkuville itsehoitoon ja käytettäväksi terapian yhteydessä. Kirjan harjoituksilla voi muuttaa rutiineja ja rytmittää unta ja valvetta, lisäksi niillä on positiivinen vaikutus ahdistukseen ja masennukseen.

Saatavuus

Loading...
Arvioinnit Ole ensimmäinen, joka antaa arvioinnin.
Hae lisää tekijällä, asiasanalla